Тренінг з фізичної культури

Мета: розвивати в учнів уміння та навички берегти і зміцнювати своє 
            здоров’я, свідомо вибирати здоровий спосіб життя;
            формувати відповідальне ставлення до власного здоров’я.

Завдання: актуалізувати проблеми здорового способу життя, сформувати
                   відповідальне ставлення до власного здоров’я та власних  учинків;
                   навчити учнів визначити життєві цінності та власну позицію щодо   
                  шкідливих вчинків.

Обладнання: маркери, ватман, ножиці, стікери, клей, прислів’я, журнали.

Хід заняття.

          Сьогодні у нас з вами дуже цікаве заняття. Ми проведемо тренінг, який називається «Хочеш бути здоровим – будь ним!» Ви навчитесь берегти та зміцнювати своє здоровя; свідомо обирати та вести здоровий спосіб життя, відповідально ставитись до свого здоровя.

І. Вступна частина.
1. Знайомство.
Учні називають своє ім’я і говорять:
«Для мого організму корисно… (овочі, фрукти)»
2. Правила.
-         Які ви знаєте правила?
-         Бути активним, уважним, не перебивати, допомагати один одному, працювати разом, позитивний настрій, посміхатися, бути відповідальним)
3. Що ви очікуєте від сьогоднішнього тренінгу? Напишіть на сердечках, які ми в кінці тренінгу прикріпимо до нашого дерева здоровя.

ІІ. Основна частина.
Доброго ранку! Доброго дня!
Бажаєте ви і бажаю вам я!
Хай плещуть долоньки,
Хай тупають ніжки,
Кивають голівки і сіяють усмішки.
Доброго ранку! Доброго дня!
Бажаєте ви і бажаю вам я!

1.    «Мозковий штурм».
-         Наше здоров’я складається з 4 складових. Назвіть ці складові. (фізична, психічна, соціальна, духовна).
-         Яку людину ми вважаємо фізично здоровою?
-         Як поводиться соціально здорова людина?
-         У чому проявляється психічне здоров’я?
-         До чого прагне духовно здорова людина?

2.    Робота в групах. (Діти об’єднуються в групи «Зима», «Весна», «Літо», «Осінь»)
Завдання команди «Зима». Скласти комплекс з 5-6 вправ ранкової гігієнічної гімнастики та провести її.
Завдання команди «Весна». Зробити колаж-аплікацію «Активний відпочинок та здоровя»
Завдання команди «Літо». Зробити рекламу про здорове харчування та придумати лозунг.
Завдання команди «Осінь». Зробити антирекламу шкідливих звичок та придумати лозунг.
(Презентація)

Отже ми побачили, що здоров’я допомагає досягти успіхів і залежить від багатьох факторів.

3.    Вправа – руханка. «Малюємо цифри»
Учням пропонується намалювати у повітрі цифри різними частинами свого тіла.
1 – носом
2 - правим плечем
3 – лівим плечем
4 – правою ногою
5 – лівою ногою
6 – ліктем правої руки
7 – ліктем лівої руки
8 – коліном лівої ноги
9 – коліном правої ноги

4.    Визначення факторів здоров’я. Учні діляться на дів групи «День», «Ніч». Група «День» записує на стікерах фактори, що зміцнюють здоров’я і прикріплюють їх навколо сонечка.
Група «Ніч» записує на стікерах, що послаблює здоров’я і прикріплює їх під хмаринкою.
(Презентація)

-         А тепер давайте повторимо і запам’ятаємо фактори, що зміцнюють здоровя

-         А тепер повторимо фактори, що послаблюють здоровя.

-         Молодці!

ІІІ. Заключна частина. Очікування.
А  тепер візьміть свої сердечка, якщо ваші очікування справдилися, то прикріпіть сердечко там де квіти. Якщо ваші погляди змінилися під час тренінгу, то ви прикріпіть свої сердечка, де листочки. А якщо ваші очікування не справдилися, то прикріпіть де гілочки.

Прощання.
А тепер давайте встанемо, візьмемося за руки і скажемо: «Будьмо здорові!»




Комментариев нет:

Отправить комментарий