Українська мова 2 клас

Конспект самопідготовки
(українська мова)
2 клас



Провела:
Вихователь ГПД
ЗОШ № 9
Присоха Г.Л.





Мета:  розвивати та вдосконалювати вміння учнів самостійно працювати, формувати навички раціональ­ного використання часу; закріпити і систематизувати знання дітей отримані на уроках у школі, виконати домашнє завдання, працювати над розвитком мовлення , збагаченням словникового запасу, розвивати увагу спостережливість, виховувати прагнення до знань.

                                             Хід самопідготовки
Створення санітарно-гігієнічних умов для виконання домашніх завдань; підготовка робочого місця до занять; повторення пам’ятки про раціональні шляхи і послідов­ність виконання домашніх завдань.

І. Організаційна частина
     - Діти, сьогодні до нас завітали гості. Привітайтеся з ними!
(Діти вітаються)   – Добрий день!
            
Вихователь.     Сядьте, діти, всі гарненько,
                          Руки покладіть рівненько,
                          Голову вище підніміть,
                          Свої плечі розведіть.
                          На мене уважно подивіться
                          І легенько посміхніться.

Щоб краще і змістовно виконати домашнє завдання, ми будемо сьогодні працювати під девізом.
Не просто слухати, а чути,
Не просто дивитися, а бачити,
Не просто відповідати, а міркувати,
Дружно й плідно працювати.

Вправа «Роз’єднай слова»
Безтруданемаплода
-                                                                    Давайте всі разом прочитаємо прислів'я, яке ми отримали(Діти читають.)
Без труда нема плода
     Молодці! А що наш девіз означає? (Відповіді дітей.)

     Правильно. Сьогодні ми повинні старанно працювати, щоб отримати хороший результат, тобто виконати добре домашнє завдання.
 А тепер, послухайте віршик.

                                              Срібні дерева

А. Первомайський
Срібні дерева,
Срібне гілля,
Сріблом пухнастим
Вкрита земля.
Срібні у синьому
Небі хмарки.
В срібних заметах
Срібні стежки
Срібний-пресрібний
Ліс приберіг
Білочці срібний
Срібний горіх.

Дітки, яка пора року зараз? Який місяць? А чи подобається  вам  зима?
Гра  «Зима — чудова пора року».
— А зараз ми проведемо цікаву гру . Об’єднайтеся у дві команди. Перша команда — «Стверджуюча». Дру­га — «Заперечна».
Так
Ні
1. Новорічні свята
1. Холод, морози, завії
2. Канікули
2. Слизько, небезпека травмування
3. Краса природи
3. Хвороби (грип, ОРЗ)
4. Зимові розваги
4. Біда для зимових птахів
— Хоч зима і найхолодніша пора року, але на неї всі чекають. Узимку ми відзначаємо веселі новорічні свята, готуємо карнавальні костюми, проводимо різні зимові розваги.

Гарні друзі є в зими:
Сани, лижі, ковзани.
Різні грипи та ангіни —
Не для тих, хто дружить з ними.
-                                                                    Але взимку дуже тяжко приходиться тваринам. Чим ми можемо допомоти їм? (відповіді)
 Гра „ Впізнай тваринку”.
Давайте перевіримо чи кмітливі ви, чи впізнаєте тварину за ознаками? Але треба не тільки впізнати, а ще й дати їм клички.
    - За чим ми даємо їм клички ? ( За ознаками; кольором, характером ).

Сірий, косий, вухатий, боягузливий — це... ( зайчик )- Вуханчик,
Куцохвостик.

Руденька, прудка, оченята, як намистини - це ( білочка)- Рудочка, Ласунка,
Пустунка.

Маленька, сіренька, хвостик, як шило - це ( мишка ) - Сіроманка, Довгохвостик.

Високий, прудкий, має гарну гриву – це... (кінь )- Орлик, Прудко, Каштан, Вітер.

- Пригадайте, будь ласка, як пишуться клички тварин (з великої літери)

Гра «Велика чи мала буква?»
 Називаю слова, серед яких є імена, прізвища людей, назви і клички тварин.
Учні плескають в долоні, якщо треба писати з великої літери.
Мурка, дівчинка, Леся, Олег, корова, Іван Григорович, їжак, Барсик, Лиска, Павлюк, лисичка, Маргарита, Бровко, Оксана Петрівна.


-         Отже, інтелектуальну розминку ми про­вели, а тепер давайте пригадаємо, яке домашнє завдання вам потрібно виконати з української мови на самопідготовці. Відкрили щоденники, подивилися номер вправи, яку потрібно виконати (Відповіді дітей , с. 117, впр.306)
     Перш ніж приступити до виконання домашнього завдання, давайте повторимо правила виконання письмових завдань.
1. Сядь зручніше.
2. Прочитай завдання, подумай, подивись, які правила слід застосовувати при виконанні цього завдання? Якщо забув, подивися у підручник.
3. У разі потреби переглянь аналогічні завдання, виконані в класі під керівництвом учителя.
4. Не поспішаючи, приступай до виконання завдання.
5. Пиши не кваплячись, але і не надто повільно. Не відволікайся.
6. Використовуй час призначений для виконання завдання.
7. Якщо не розумієш, спитай у вихователя.
8. Виконай завдання, перевір правильність його виконання.

-             Тепер прочитайте завдання. Які правила потрібно тут застосувати? (Відповіді дітей.) Для їхнього виконання потрібно використати правила, які ми з вами повторили. Прочитайте уважно завдання, що потрібно зробити? Як вигадаєте, які клички найбільше підходять певним тваринам? Кому не зрозуміло як виконувати завдання?
     Отже, відкриваємо свої зошити, кладемо навскоси.
Вправи для втомлених очей.
1. «Пугач». На рахунок 1—4 закрити очі, а на ра­хунок 5—6 широко розкрити і подивитися вдалину.
2. «Мітли». Часто моргати, не напружуючи очей, на рахунок 1—5 (4—5 разів). Можна супроводжувати моргання промовлянням тексту:
— Ви, мітли, втому зметіть,
Очі нам добре освіжіть.
 І трішки розімнемо наші пальчики.
    Покажіть свої долоньки, спробуйте зліпити уявний сніжок, тепер взяли ручку і в повітрі намалювали сніжинки, багато сніжинок.
Молодці! Приступайте до виконання домашнього завдання самостійно.
Я думаю, що за 10 хвилин  ви виконаєте завдання. 

ІІ. Самостійне виконання домашнього завдання
Стежу за роботою дітей. Здійснюю індивідуальний та диференційований підхід до учнів з огляду на рівень їх самостійності.

Для тих, хто швидко справиться з письмовим завданням,  пропоную творчі завдання на карточках.
Завдання з української мови 2-й клас.

ІІІ. Само- та взаємоконтроль виконання домашньо­го завдання
(1 хв).
-         — А тепер, будь ласка, перевірте свої домашні за­вдання. Якщо є помилки, виправте. Ви повинні само­стійно помічати свої помилки й недоліки, а для цього потрібно бути дуже уважними, знати правила.
Потім діти здійснюють взаємоперевірку (в парах). Допомагають товаришам, надають консультації. Фор­мування навичок самостійного оцінювання власної на­вчальної діяльності підвищує впевненість учнів у собі.
ІV. Перевірка домашнього завдання вихователем (1—2 хв).
Підсумовуємо, перевіряємо, чи всі встигли виконати завдання і що іще треба доопрацювати.
(корові – Веселка, конику – Каштан, їжачку – Чапко, собаці – Дружок, коту – Пушок, ведмедю – Мишко.)

V. Рефлексія результатів (1—2 хв).
Аналіз якості роботи кожного учня, групи учнів. Від­значення найбільш старанних учнів.

Музична фізкультхвилинка
(пісня «Казкова зима», Лесі Горової)

-         Зараз ми скажемо нашим гостям  до побачення, відпочинемо і приступимо до виконання слідуючого уроку.















Комментариев нет:

Отправить комментарий